Управління охорони здоров’я
 вул. Першотравнева 29, 4 поверх, м.Суми, 40009,
тел./факс (0542) 60-02-40, 66-17-90
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

https://www.facebook.com/medycyna.sm.gov.ua/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 15.45;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя.

У НАСТУПНОМУ РОЦІ, КОЛИ ЗАПРАЦЮЄ СЕРВІС «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПАЦІЄНТА», ПАЦІЄНТ БАЧИТИМЕ ВЛАСНУ ЕЛЕКТРОННУ МЕДИЧНУ КАРТКУ

Про це повідомила заступник начальника управління охорони здоров’я Сумської облдержадміністрації Галина ХОМЕТА, посилаючись на інформацію МОЗ

«Електронна медична картка – це історія звернень та захворювань пацієнта, яка зберігається не на папері, а в електронній системі охорони здоров’я. Доступ до електронної медичної картки пацієнта має його сімейний або лікуючий лікар. При цьому, всю інформацію про пацієнта бачить лише його сімейний лікар, а необхідну для призначення лікування – лікуючий лікар, – повідомила Галина Хомета.  – Це означає, що коли пацієнт приходить на консультацію, наприклад, до невролога за е-направленням, то цей лікар бачить тільки загальну електронну анкету пацієнта. А також електронний запис сімейного лікаря, з яким він скерував пацієнта до вузького фахівця».

У разі повторного звернення саме до цього невролога, лікар побачить свої попередні записи.  Записи інших лікарів, невролога чи будь-якого іншого, не побачить.

Але може бути так, що лікарю-неврологу потрібна для постановки діагнозу чи призначення лікування історія звернень пацієнта до алерголога. В такому разі він запитає у пацієнта дозвіл на доступ до конкретних даних. Пацієнт отримує на телефон смс з кодом. Тільки назвавши цей код лікареві, пацієнт підтвердить дозвіл відкрити додаткові дані.

«Сьогодні пацієнти поки що не мають доступу до власної медичної картки в електронній системі. За необхідності лікар зможе роздрукувати консультаційний висновок, де міститиметься причина звернення, діагноз, призначення лікування або направлення на додаткове обстеження. Але в наступному році, коли запрацює сервіс «Електронний кабінет пацієнта», пацієнт бачитиме власну електронну медичну картку», – розповіла Галина Хомета.