Управління охорони здоров’я
 вул. Першотравнева 29, 4 поверх, м.Суми, 40009,
тел./факс (0542) 60-02-40, 66-17-90
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

https://www.facebook.com/medycyna.sm.gov.ua/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 15.45;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя.

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Відповідно до вимог Конституції України, Закону "Про звернення громадян” в управлінні охорони здоров’я обласної державної адміністрації проводиться важлива організаційна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

 За 6 місяців 2014 року до управління охорони здоров'я надійшло 269 звернень (І півріччя 2013 року – 474) – це на 205 звернень, або на 43,25 % менше, ніж за відповідний період минулого року. Із загальної кількості письмових звернень за І півріччя поточного року безпосередньо від громадян надійшло – 78 звернень, відповідь на 52 звернення надано під час особистого прийому керівництвом управління, 112 звернень надійшло через органи влади (41,63% від загальної кількості), із них через Міністерство охорони здоров'я України – 72.

Протягом І півріччя 2014 року розподіл звернень громадян в управління охорони здоров’я за видами був таким:

  • заяви (клопотання) – 259 (І півріччя 2013 року - 461), із них 4 подяки;
  • скарги –10 (І півріччя 2013 року - 27), із них необґрунтованих – 9, обґрунтовано – 1.

За звітний період до управління охорони здоров’я згідно категорій заявників надійшло:

  • 2 звернення від інвалідів Вітчизняної війни (вирішені позитивно);
  • від дітей війни – 1, надано детальне роз’яснення;
  • ветеранів праці – 1, надано детальне роз’яснення;
  • від інвалідів – 34 звернень, з них вирішених позитивно – 7, надані кваліфіковані роз’яснення на 27 звернень.

Більшість піднятих питань стосуються безкоштовного медичного лікування, видачі пільгових рецептів на ліки та переоформлення групи інвалідності. В управлінні охорони здоров’я особистий прийом громадян проводить начальник та його заступники згідно із затвердженим графіком прийому громадян.

Протягом І півріччя 2014 року на особистий прийом до керівництва управління звернулося 56 осіб з 52 питань, в тому числі 7 інвалідів, які потребують соціального захисту. Кількість звернень, які були прийняті на особистому прийомі від громадян:

  • начальник управління – 37(71,15%), з них задоволено – 10 (27%), роз’яснено – 27 (73%);
  • заступники начальника – 15(28,82%), з них задоволено – 9 (60%), роз’яснено – 6 (40%);

Управління охорони здоров’я забезпечує кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, оперативно вирішує порушені у зверненнях питання, в межах своєї компетенції, задовольняє законні вимоги заявників та надає відповіді у встановлені чинним законодавством терміни.

Звернення підлягають розгляду в термін, визначений законодавством. Проводяться заходи, спрямовані на недопущення випадків несвоєчасного розгляду звернень, безпідставної передачі їх розгляду іншим установам, надання заявникам необґрунтованих відповідей без роз’яснень їх законодавчого права для вирішення піднятих питань. Основна частина звернень, що не потребують додаткового вивчення, розглядаються в терміни до 15 днів. Звернення, що розглядаються в граничний термін (30 днів), потребують детального вивчення та додаткового розгляду.

Для посилення виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян щопонеділка на апаратній нараді УОЗ спеціаліст управління, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян, доповідає про результати роботи за минулий тиждень.