Управління охорони здоров’я
 вул. Першотравнева 29, 4 поверх, м.Суми, 40009,
тел./факс (0542) 60-02-40, 66-17-90
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

https://www.facebook.com/medycyna.sm.gov.ua/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 15.45;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя.

ЗБЕРЕГТИ ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ

Днями на базі Сумської загальноосвітньої школи № 29 відбувся науково-практичний семінар на тему: «Сучасні погляди на проблеми збереження та зміцнення психічного здоров’я школярів», присвячений Всесвітньому дню психічного здоров’я.

   У ході семінару обговорювалися проблеми збереження та зміцнення психічного здоров’я школярів, шляхи профілактики психічних розладів.

    Захід відбувся за участю представників СумДПУ ім. А.С. Макаренка, відділу охорони здоров’я, управління освіти і науки Сумської міської ради, обласних та міських спеціалістів-медиків, заступників директорів шкіл, вчителів основ здоров’я, психологів, представників батьківської громадськості та учнівського самоврядування навчальних закладів міста.

    Розглядалися питання розумової працездатності дітей молодшого шкільного віку, невротичні розлади у школярів, запобігання суїциду у підлітковому віці, межеві стани психіки у дітей – тактика педагогів та батьків. Велику зацікавленість аудиторії викликали теми: основні психотипи школярів та рекомендації щодо спілкування з ними, профілактика ігрової (у тому числі комп’ютерної) залежності. 

    Виступаючі наголосили на надмірному навантаженні дітей у школі, їх швидкій розумовій стомлюваності. Тому необхідно створювати добрий психологічний клімат у родині та школі, вчити дітей керувати своїм характером, шукати індивідуальний підхід до кожної дитини, у разі потреби звертатись за допомогою до психологів та лікарів.

    Під час обговорення виступів розроблено рекомендації щодо профілактики психічних захворювань школярів, що будуть направлені у навчальні заклади міста. Проводити в закладах освіти оздоровчі заходи через впровадження методів психологічного розвантаження, фізкультпаузи. Класним керівникам спрямувати діяльність на створення комфортного середовища у класах, згуртування учнівського колективу, залучати дітей до активного відпочинку та занять спортом, мінімізувати вплив шкільних факторів ризику, таких як нераціональна організація навчального процесу та режим навчального навантаження, недиференційований рівень вимог, налагодити тісний зв’язок педагогів із працівниками закладів охорони здоров’я. 

    Батькам рекомендовано регулярно приділяти час спілкуванню з дитиною, створювати їй чіткий розпорядок дня, відслідковувати навантаження. При перших ознаках неврологічних проблем консультуватись з лікарем-неврологом для призначення курсу лікування та з педагогами для зменшення навантаження. При психологічних проблемах у родині звертатись до психолога. Для боротьби зі стресами використовувати ігротерапію, казкотерапію, арт-терапію, хвойні ванни, аромалампи із заспокійливими маслами, заспокійливі трави тощо.

    Подібні конференції сприяють гармонізації особистості дитини, покращують умови навчання, адже людина, її життя та здоров’я – найвища цінність у суспільстві.