Управління охорони здоров’я
 вул. Першотравнева 29, 4 поверх, м.Суми, 40009,
тел./факс (0542) 60-02-40, 66-17-90
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

https://www.facebook.com/medycyna.sm.gov.ua/

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 15.45;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ ДО ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ОБЛАСТІ, СТАНОМ НА 07.08.2014 РОКУ

За інформацією управління охорони здоров’я облдержадміністрації станом на 7 серпня 2014 року з початку військових дій на південному сході країни за медичною допомогою до закладів охорони здоров’я Сумщини звернулися 28 переселенців з Автономної республіки Крим та 581 особа (508 сімей) з Донецької та Луганської областей, в тому числі 225 дітей віком до 18 років.

ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ГРУДНОГО ВИГОДОВУВАННЯ

З ініціативи Всесвітньої організації охорони здоров’я, щорічно, в період з 1 по 7 серпня у світі, в тому числі в Україні, проходить тиждень грудного вигодовування.

6 СЕРПНЯ 2014 РОКУ ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ ЛІКАРІ ДОЛУЧАТЬСЯ ДО МІЖНАРОДНОГО ДНЯ «ЛІКАРІ СВІТУ ЗА МИР».

Ініціатором святкування цього дня загалом вважається організація «Лікарі світу за запобігання ядерної загрози», яка щорічно, в день, коли сталося бомбардування японського міста Хіросіма, закликає міжнародне співтовариство до миру в знак трагедії 1945 року.

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ЩОДО ОТРИМАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

1. Після залишення зони АТО та визначення подальшого місця перебування, вам необхідно у триденний термін звернутись до найближчого закладу охорони здоров᾽я з метою прикріплення та можливості отримання невідкладної первинної медичної допомоги.

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Відповідно до вимог Конституції України, Закону "Про звернення громадян” в управлінні охорони здоров’я обласної державної адміністрації проводиться важлива організаційна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.