Управління охорони здоров’я
вул. Троїцька, 57, м. Суми, 40022,
тел./факс (0542) 25-04-02, 66-17-90
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.00;
п’ятниця – з 8.00 до 15.45;
обідня перерва – з 12.00 до 12.45;
вихідні дні: субота, неділя.

ФУНКЦІЇ КЕРІВНИКА МЕДЗАКЛАДУ РОЗДІЛИЛИ НА УПРАВЛІНСЬКІ І МЕДИЧНІ

З 1 січня 2019 року в Україні функції директора та медичного директора будуть чітко розмежовані: директор закладу займатиметься питаннями господарської діяльності, а медичний директор – виключно питаннями медицини.

Нікого не звільнятимуть: усі головні лікарі та інші медичні працівники виконуватимуть свої функції без змін до терміну дії їхніх договорів. Відповідний наказ від 31.10.2018 № 1977 затвердили у МОЗ України.


Наразі усі функції – і адміністративні, і медичні – в українських медзакладах виконує головний лікар. Це величезний масив роботи, який у багатьох розвинених країнах світу виконує два фахівця - генеральний директор займається ключовими адміністративними питаннями, а медичний директор курує усі медичні процеси. Такі кадрові рішення вже десятки років ефективно діють у всьому світі, зокрема у багатьох країнах-членах Європейського Союзу. З січня 2019 року такий механізм буде і в Україні.

ХТО КЕРУВАТИМЕ МЕДЗАКЛАДОМ: ПРО ПОСАДУ ДИРЕКТОРА/ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА

Генеральний директор або директор закладу займатиметься питаннями господарської діяльності, керуватиме виробничо-господарською та фінансово-економічною діяльністю закладу. Він займатиметься:

  • стратегічним плануванням;
  • формуванням бюджету;
  • координацією роботи закладу;
  • аналізом економічної ефективності;
  • організовуватиме роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів;
  • забезпечуватиме залучення коштів на інвестиційні потреби закладу тощо.

До 2022 року обіймати посаду директора на конкурсній основі може претендент з гуманітарною освітою, правознавець, економіст, лікар, управлінець.

З 2022 року претенденти, які не мають управлінської або менеджерської освіти у галузі знань «Управління та адміністрування» або «Публічне управління та адміністрування», повинні будуть додатково здобути її.

ПОСАДА МЕДИЧНОГО ДИРЕКТОРА

З 2019 року посада медичного директора вводиться в довідник медичних професій.

Медичний директор займатиметься виключно питаннями медицини, зокрема:

  • розробкою та впровадженням системи безперервного удосконалення якості послуг у медзакладі на основі принципів доказової медицини;
  • організацією надання пацієнтоорієнтованих послуг;
  • координацією зовнішньої та внутрішньої взаємодії підрозділів закладу охорони здоров’я;
  • організацію безперервного професійного розвитку медичного персоналу;
  • впровадженням сучасних методик діагностики та лікування;
  • організацією медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях;
  • оцінкою якості надання медичної допомоги тощо.

ЩО БУДЕ З ГОЛОВНИМИ ЛІКАРЯМИ

Головні лікарі, які вже уклали чи укладуть трудові договори до моменту, коли наказ вступить у дію (1 січня 2019 року), працюватимуть за старою моделлю – керуватимуть і адміністративними, і медичними процесами – до терміну, визначеного у договорі.

Після завершення терміну дії договору головні лікарі зможуть пройти конкурс як на посаду генерального директора, так і на посаду медичного директора закладу охорони здоров’я.

Зміни до Довідника кваліфікаційних характеристик погоджено без зауважень Міністерством соціальної політики України, Спільним представницьким органом сторони роботодавців на національному рівні та узгоджено позиції зі Спільним представницьким органом репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні.

Джерело: http://moz.gov.ua